شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت
شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت

نظرات 1 + ارسال نظر
سید ابوالفضل دهقان سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 02:12

سلام سلام سلام
یه خدا قوت و دست مریزای پر انرژی به ستاد خوبم آقای بیشمار
از این که این کلاس ها روگذاشتید تا من بتونم از این تکنیکهای شمااستفاده کنم ، ممنون
و الان خیلی خوشحال هستم که تونستم تو این 6هفته به کلاس شما بیام
و الان میخوام بگم که من کسی بودم که همش اهل چیز های منفی بودم و اصلا هم خودم رو دوست نداشتم ، هی میگفتم خدا چرا این کارو نمیکنی و اصلا قهرم گرفته بود ولی وقتی که یکشنبه شب تو کلاس شما واسه یک لحظه احساس کردم خدا رو لمس میکنم و روی پاهاش نشستم و بعدم سرم رو پاهاش گذاشتم و اون رو یه انسان مهربونی دیدم گفتم خدایا منو ببخش و از فرصت استفاده کردم که خواستهایم رو بگم خیلی وایم خوب بود ، یعنی اگر بخوام از این 6هفته اون جلسه ای که بیشتر از همش واسم خوب بود ؛ این جلسه بود و از شما هم متچکرم
و الان یه چبزی میخوام بگم =من خودم رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد