شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت
شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت

خدا اینجاست ...

خدا همین جاست ...




نظرات 1 + ارسال نظر
حاتمی نادر سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 12:37 http://majmare-eshgh.blogfa.com/

با درود

متشکر از حضور گرمتان

تقدیم به شما

تنها فرشته ای که خدا درزمین گذاشت




می خواستم ترانه بگویم برای تو

یک شعرعاشقانه بگویم برای تو

ازبی وفا زمانه بگویم برای تو

ازعشق جاودانه بگویم برای تو



امازبان الکن من وانمی شود

این قطره هیچ معنی دریا نمی شود



دامان توبهشت برین است جان من

بامهرمادرانه عجین است جان من

یک باغ گل به روی زمین است جان من

عشق منی وقاعده این است جان من



عشق توباتمامی عالم برابراست

زیرابهشت زیرقدمهای مادراست



تنها فرشته ای که خدا درزمین گذاشت

آن مهربان- خدای جهان آفرین گذاشت

مهرتو،کنج قلب من ای نازنین گذاشت

عشق ترابه سینه ی من اینچنین گذاشت



من عاشقم وعشق تودرسینه جاری است

تاهست باغ سینه ام ،باتو ،بهاری است



درجای جای خانه ی دل جای پای تست

فرش،این دل شکسته ی عاشق برای تست

شوروصفای خانه ی ما از صفای تست

دارم ،هرآنچه ،خوب من ازاعتنای تست


پا بردلم گذار، دلم مهربان شود

باگامهات قطعه ای ازآسمان شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد