شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت
شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت

سال نو مبارک!

خانواده بزرگ شفای درون، بهبود زندگی سالی توأم با شادمانی و انرژِی برایتان آرزومند است.


انسان فراتر از جسم مادی

سلام دوستان عزیز

این کلیپ رو سایت تماشا توسط آقای قاسمی منتشر شده بود. بسیار زیباست پیشنهاد می کنم ببینید.

سرگذشت بسیار زیبایی از کسی که با سرطان جنگید...



اتمام کارگاه شفای درون، بهبود زندگی

سلام بر دوستای عزیزم.

دیشب جلسه پایانی کارگاهمون بود موضوع اون هم ایثار بود.

شب بسیار بسیار زیبا، پرانرژی و به یاد ماندنی بود.

شبی کاملا منحصر به فرد.

هرچی بخوام از زیبایی دیشب و حس زیبای حضور خداوند بگم نمیتونید درک کنید، چیزی بود که خودم هم دفعه اول بود حس می کردم.

دیشب من بمب انرژی بودم.

آخر کارگاه که که دوستانم از تجربه هاشون صحبت می کردن به نکاتی توجه می کردن که به نظرم کلیدهای طلایی برنامه بود.

من هم رفتم صحبت کردم ولی نتونستم آخرش رو جمع و جور کنم. ولی به هر حال حس و انرژی من کاسته نشد.

به هر حال دوباره باید منتظر بمونم تا در سال جدید بتونم دوباره دوره بعد کلاس رو در کنار دوستان باشم.

جای داره همینجا از استاد ارجمند جناب آقای بیشمار و سرکار خانم بیشمار تشکر ویژه ای داشته باشم که خیلی چیزها ازشون یادگرفتم.


ضمنا دوستای گلم،، پیشاپیش سال جدید رو به همتون تبریک میگم. ایشالله سال شاد و پرانرژی داشته باشید و هر روز بیشتر از روز پیش به منبع انرژی اصلی (خدا) وصل باشید.


کلیپ

این کلیپ خیلی مثبت و زیباست. پیشنهاد می کنم؛ حتما ببینید. پس کافیه روی عکس زیر کلیک کنید.