شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت
شفای درون، بهبود زندگی

شفای درون، بهبود زندگی

تعهد، تغییر، پیشرفت

دلنوشته

سلام دوستای گلم  

این روزها یه جورایی آرومم، یاد گرفتم برای شاد بودن و آرامش دنبال بهونه نگردم. من خودم می تونم خودم رو شاد کنم. حالا دیگه یه حس خوشایند و قدرشناسی دارم، امروز دیگه لبخندم بی دلیله ... حالا دیگه به اطرافیام توجه می کنم و با اونها مهربونم... همه این چیزای خوب رو مدیون تکنیک هایی هستم که توی کارگاه شفای درون بهبود زندگی یاد گرفتم. 

 

یادداشت بازدید تور فرهنگی آموزشی کارگاه

سلام 

امروز دلم هوای تور کرده بود. دو تور تفریحی فرهنگی در کنار دوستان موفق کارگاه شفای درون بهبودی زندگی بودیم خیلی خوش گذشت. جای همه دوستان سبز. 

این تورها خیلی زیبا و آموزشی بود. در تک تک مکانها که قرار می گرفتیم یه حرفی واسه گفتن بود. می دونید جالبی این امر کجا بود؟؟؟؟  اینکه از دید دیگه ای به زندگی نگاه می کردیم. مثلا شاید بارها من یه قلعه قدیمی را جاهای مختلف دیده بودم ولی این دفعه چون بچه های دور و برمون بودن که دیدهای دقیق تری به زندگی داشتند انگار دید من را هم عوض کرده بودند و شاید همین دلیل هم باعث شد که خیلی برام جذاب باشه و دیدنی. 

تورهای کارگاه ما یکی پنجم دی ماه برگزار شد و یکی هم بیست و ششم دی ماه. 

باز هم می گم جاتون سبز سبز سبز.